מורשה לעבודה ממשטרת ישראל
אישור משטרה

פריצת מנעולים בירושלים

פורץ מנעולים בירושלים הוא בעל מקצוע בתחום המנעולנות אשר עבר הכשרה מתאימה לעסוק בתחום. ההכשרה מעמידה את פורץ המנעולים מול סטנדרט עבודה גבוה אשר מאפשר לכם לקבל שירותי פריצת מנעולים בירושלים כשאתם בטוחים שהפורץ יבצע זאת תוך שמירה על המנגנונים הקיימים שלכם.

החיפוש אחר מנעולן פורץ מנעולים בירושלים ייעשה על ידי תושבי העיר וסביבתה כשאלו מוצאים עצמם מול מנגנונים שונים שאינם פועלים על פי הנדרש. בין היתר יכול פורץ המנעולים לסייע בפתיחת דלתות רכב, פתיחת דלתות הבית, פתיחת כספות תקועות וגם בהחלפת מנגנונים או מפתחות אם יש צורך בכך (למשל אם אחד מפתחות הבית הלך לאיבוד ייתכן מאד שתרצו להחליף את המנגנון וללכת עם מפתחות חדשים).

פריצת מנעולים

פריצת מנעולים היא מקצוע לכל דבר ועל בעל המקצוע אשר מבצע את העבודה להיות בעל הכשרה מתאימה לכך. במהלך ההכשרה לומד בעל המקצוע כיצד לפרוץ דלתות בית ורכבים, להחליף מנגנונים קיימים אשר אינם עובדים כהלכה ולבצע בדיקה ותיקון של דלתות אשר זזו ממקומן. אמנם במידה ואתם תקועים מול דלת שלא נפתחת ניתן לשער שכל שתרצו לדעת האם הפורץ יכול להגיע אליכם ובאיזו מהירות ועם זאת מומלץ מאד שתשאלו את הפורץ האם הוא עבר הכשרה מקצועית או לא.

כיצד תדעו שאתם מזמינים את בעל המקצוע הטוב ביותר עבורכם:

  • לוחות זמנים – כל מי שנתקע מול דלת שמסרבת להיפתח זקוק לפריצה כמה שיותר מהר. לכן, כבר בשיחת הטלפון תוכלו לברר תוך כמה זמן יוכל להגיע אליכם הפורץ. על מנת לקבל מידע כמה שיותר מדויק חשוב שתגדירו את הבעיה (בעיקר כאשר מדובר במנגנון תקוע ולא רק דלת שלא נפתחת).
  • הצעת מחיר – בשיחת הטלפון הראשונית עם פורץ המנעולים חשוב להגדיר מהי הבעיה ולבקש לדעת מהי הצעת המחיר הראשונית. הצעת המחיר כוללת ביקור של הפורץ כאשר אם ישנו צורך להחליף מנגנון כמו למשל צילינדר בדלת יש לקחת בחשבון שתהיה עלות נוספת עבור המנגנון ועבודת ההתקנה.
  • אתר אינטרנט – בבחינת אתר האינטרנט של פורץ המנעולים או בדף העסקי ברשת החברתית תוכלו לראות איזה שירות נותן פורץ המנעולים, האם הוא בעל הכשרה ואישור לעבודה מטעם משטרת ישראל וכן האם ישנם לקוחות
    ממליצים. דרך הסתכלות על אתר האינטרנט תוכלו לקבל מידע רב ולהחליט האם להזמין את בעל המקצוע אליכם או להמשיך לבצע חיפש.
  • אחריות – במידה ואתם זקוקים להחלפת מנגנון, החלפת מפתח, שכפול או שחזור, כדאי שתוודאו מראש איזו אחריות תקבלו עבור השירות. ניתן לשער שבמקרים אלו תרצו שהבעיה תתוקן ולא תחזור על עצמה שוב ועל כן השאלה איזו אחריות אתם מקבלים לעבודה לגיטימית.

    הזמנת פורץ מנעולים בירושלים יכולה להיות הפעולה הפשוטה ביותר שתוכלו לדמיין. מטרתו של פורץ המנעולים זהה למטרה שלכם, להעניק לכם שירות יעיל, מהיר והוגן.

שלח פנייה ונחזור בהקדם

באישור משטרת ישראל

באישור משטרת ישראל​

חשוב כי המנעולן שמגיע לפרוץ את הרכבים יהיה בעל רישיון ומאושר על ידי משטרת ישראל.​

 

המדריכים שלנו

חוות דעת – חנן אדרי

הוא היה עשר אין מילים! אדיב מאד, מחיר הוגן, הוא הוגן לפני שהגיע ביקש שאשלח תמונות, לפי התמונות חשב שהתיקון גדול יותר, ונתן הצעת מחיר

חוות דעת – יניב ישראלי

אלוף העולם, באמת. הוא הגיע מהר, הסביר לי מה הבעיה. הוא אדם ישר ומקצועי, הצליח לתקן את המנעול בקלות ומבלי צורך להחליף אותו. אין עליך

חוות דעת – נחמה עובדיה

שרות ממש מעולה. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו והתאים את הזמן שלו לזמן שלי שיהיה לי נח. הוא היה ממש אמין ומקצועי. ומעבר להחלפת הצילינדר

דילוג לתוכן