מורשה לעבודה ממשטרת ישראל
אישור משטרה

התקנת מצלמות אבטחה בירושלים

התקנת מצלמות אבטחה מאפשרת לכם להרגיש בנוח עם המקום שבו הן מותקנות. ההתקנה מתבצעת בבתים פרטיים, מוסדות ועסקים וזאת בהתאם לצורך של המקום. ישנם סוגים שונים של מצלמות וכל מערכת פועלת בצורה שונה מעט. ברגע שאתם מחליטים לבצע התקנה שכזו אתם צריכים למצוא את בעל המקצוע המתאים לעבודה, שיתקין את המצלמות שעומדות בדרישות שלכם.

התקנת מצלמות אבטחה -מתי תרצו להתקין מצלמות אבטחה

התקנת מצלמות אבטחה יכולה להתבצע בכל מבנה, פרטי, עסקי או ציבורי ואין צורך בסיבה מיוחדת כדי להתקין אותן. עם זאת, אפשר לראות כי הבחירה לשים מצלמות יכולה לעלות או להתבצע גם מהסיבות הבאות:

  • ביטוח– לעתים הסיבה להתקין מצלמות היא בשל צרכי הביטוח. במיוחד במקומות ציבוריים או עסקים שרוצים לעשות ביטוח תכולה יכולה לבוא דרישה של הביטוח עצמו להתקין מצלמות. במקרה זה כדאי מאד ליידע מראש את בעל המקצוע ולבחון אם יש דרישות מיוחדות כדי שהוא יוכל לעמוד בדרישות הללו.
  • אזור בעל סיכון– ישנם אזורים בהם יש יותר פריצות לבתים או לעסקים מאשר אזורים אחרים. אזורים אלו יכולים להיות שונים ובכל הארץ ואם הבית שלכם או העסק שלכם נמצאים במקומות אלו ואתם יודעים על פריצות הגיוני יהיה שתרצו להגן על עצמכם ולדאוג להתקנת מצלמות במקום.
  • ביטחון עצמי – פריצה היא דבר לא נעים בשום צורה שהיא. גם אם במהלך הפריצה שום דבר מיוחד לא נלקח או נלקחים פריטים שאפשר לשחזר אותם, הכניסה של אדם זר למרחב הפרטי היא חוויה שלילית וזו הסיבה שרבים רוצים לשמור על עצמם ועל הביטחון העצמי שלהם ולהתקין מצלמות אבטחה.

הגנו על עצמכם ועל הנכס שלכם

מצלמות אבטחה הן כלי עזר שיכול לעזור לכם להגן על הנכס שלכם ושיכול לעזור לכם להרגיש בטוחים במקום שלכם. ישנן מצלמות שונות כאשר חלקן מקליטות וחלקן משדרות באופן ישיר לאורך כל היממה ואתם צריכים לבחון עם בעל מקצוע או עם חברת הביטוח שלכם (אם היא מעורבת בעניין כמובן) איזו מערכת היא הטובה ביותר עבורכם.

בחירת מומחה לביצוע התקנה

בעל מקצוע מומחה בתחום יביא איתו הכרות עם המצלמות השונות ועם הדרישות של כל מקום ויצליח לבצע את ההתקנה הטובה ביותר אצלכם. בחירת בעל המקצוע תתבצע לאחר בדיקת הניסיון שלו, ההבנה שלו עם הדרישות שלכם ולאחר שתקבלו ממנו הצעת עבודה כשזו כוללת גם פירוט על אופן העבודה שלו וגם הצעת מחיר.

בעת בחינת אנשי מקצוע לביצוע התקנת מצלמות אבטחה עליכם לבחון את הניסיון הקודם, את סוג המצלמות שיותקנו אצלכם וכמו כן עליכם לבחון איזו אחריות נותן בעל המקצוע עבור העבודה שהוא יבצע. שימו לב לאחריות זו כיוון שאתם רוצים שהמערכת תשמש אתכם לאורך שנים רבות כדי שאתם תרגישו בטוחים במקום שלכם.

 

שלח פנייה ונחזור בהקדם

באישור משטרת ישראל

באישור משטרת ישראל​

חשוב כי המנעולן שמגיע לפרוץ את הרכבים יהיה בעל רישיון ומאושר על ידי משטרת ישראל.​

 

המדריכים שלנו

חוות דעת – חנן אדרי

הוא היה עשר אין מילים! אדיב מאד, מחיר הוגן, הוא הוגן לפני שהגיע ביקש שאשלח תמונות, לפי התמונות חשב שהתיקון גדול יותר, ונתן הצעת מחיר

חוות דעת – יניב ישראלי

אלוף העולם, באמת. הוא הגיע מהר, הסביר לי מה הבעיה. הוא אדם ישר ומקצועי, הצליח לתקן את המנעול בקלות ומבלי צורך להחליף אותו. אין עליך

חוות דעת – נחמה עובדיה

שרות ממש מעולה. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו והתאים את הזמן שלו לזמן שלי שיהיה לי נח. הוא היה ממש אמין ומקצועי. ומעבר להחלפת הצילינדר

דילוג לתוכן