מורשה לעבודה ממשטרת ישראל
אישור משטרה

פורץ מנעולים בירושלים

פורץ מנעולים בירושלים הוא בעל מקצוע אשר יכול להיות לכם לעזר כשאתם תקועים. במידה ואיבדתם מפתח, המפתח נתקע במנעול או אתם לא מצליחים לפתוח את הכספת שברשותכם, אתם בוודאי זקוקים למנעולן אשר יחלץ אתכם מהבעיה. המנעולן חייב להיות איש מקצוע בעל הכשרה מתאימה כך שלא ישאיר נזק לאחר לכתו.

מתי תצטרכו פורץ מנעולים בירושלים

במידה ואתם מתגוררים בירושלים או בסביבתה יכול מאד להיות שתזדקקו לפורץ מנעולים במספר מצבים:

נתקעתם ללא מפתח – אם המפתח של הבית או הרכב אבד תזדקקו לפורץ מנעולים. במידה ואין לכם מפתחות נוספים תצטרכו להודיע למנעולן כי הוא צריך להחליף גם את המנעול עצמו ולא רק לעזור לכם לפתוח את הדלת. במידת הצורך והרצון ניתן לבחור לבצע שחזור של המפתח במקום להחליף את המנעול כולו.
מנעולן בירושלים

המפתח נשבר במנעול – במידה וניסיתם לפתוח את דלת הבית או הרכב והמפתח נתקע במנעול ללא יכולת לצאת הזמנת מנעולן תוכל לסייע לכם. במידת האפשר יוציא המנעולן את המפתח ללא פגיעה במנעול כך שניתן יהיה להשתמש במפתחות הנוספים.

כספת שלא נפתחת – ישנן כספות שונות ומגוונות ומספר סיבות לכך שהן לא נפתחות. יכול להיות ששכחתם את הקוד של הכספת ויכול להיות שאין לכם את המפתח עבורה. בכל מקרה בו הכספת לא נפתחת ניתן להזמין פורץ כשמטרתו היא לאפס אותה כך שתוכלו להמשיך להשתמש בה בעתיד.

איזה מנעולן תרצו להזמין לביתכם או לעסק

הזמנת פורץ מנעולים מכניסה למעשה אדם שניתן לשער שאתם לא מכירים למקום החשוב לכם. המנעולן יכיר את הבית שלכם, הרכב או הכספת ועליכם לסמוך עליו. על מנת להרגיש בטוחים בהזמנת המנעולן מומלץ מאד לבחון האם ישנן המלצות המעידות על אמינותו וכן לבחון האם יש לו אישור של משטרת ישראל לעסוק בפריצה.

על המנעולן שתזמינו לביתכם להיות בעל הכשרה מתאימה לביצוע העבודה וכבר בטלפון תוכלו לברר איתו האם יש לו יכולת לבצע את העבודה על ידי כך שתתארו את הבעיה. למשל, אם אתם לא מצליחים לפתוח דלת עם מנעול צילינדר חכם עליכם לברר מראש כי יש לו את הניסיון, הידע והכלים לפתור את הבעיה מולה אתם ניצבים.

הסוגיה הנוספת שעליכם לבדוק לפני שאתם מזמינים מנעולן לביתכם היא האחריות הניתנת לעבודה המבוצעת. ישנם אנשי מקצוע אשר יתנו לכם אחריות רחבה לעבודה וניתן לשער שתרצו להזמין פורץ מנעולים אשר מוכן לקחת אחריות על איכות העבודה שלו. לבסוף כמובן חשוב שתבררו כי המנעולן פנוי לבצע את העבודה ותוך כמה זמן יגיע אליכם.

 

שלח פנייה ונחזור בהקדם

באישור משטרת ישראל

באישור משטרת ישראל​

חשוב כי המנעולן שמגיע לפרוץ את הרכבים יהיה בעל רישיון ומאושר על ידי משטרת ישראל.​

 

המדריכים שלנו

חוות דעת – חנן אדרי

הוא היה עשר אין מילים! אדיב מאד, מחיר הוגן, הוא הוגן לפני שהגיע ביקש שאשלח תמונות, לפי התמונות חשב שהתיקון גדול יותר, ונתן הצעת מחיר

חוות דעת – יניב ישראלי

אלוף העולם, באמת. הוא הגיע מהר, הסביר לי מה הבעיה. הוא אדם ישר ומקצועי, הצליח לתקן את המנעול בקלות ומבלי צורך להחליף אותו. אין עליך

חוות דעת – נחמה עובדיה

שרות ממש מעולה. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו והתאים את הזמן שלו לזמן שלי שיהיה לי נח. הוא היה ממש אמין ומקצועי. ומעבר להחלפת הצילינדר

דילוג לתוכן