מורשה לעבודה ממשטרת ישראל
אישור משטרה

פורץ רכב בירושלים

צריכים פריצת רכבים בירושלים? צלצלו כעת 058-63-007-07 לאורן

הרבה אנשים נתקלים לעיתים במצב בו, הם נשארים מחוץ לאוטו שלהם עם המפתח בפנים, שוברים את המפתח בתוך הסוויץ', מאבדים את המפתח של הרכב, השלט של הרכב לא עובד או שהוא מקולקל ובמקרה הטוב, צריך לנסות להחליף סוללה. וכל הבעיות הללו מובילות לאיש מקצוע אחד: פורץ רכבים שהוא מנעולן מקצועי ושיש לו אישור משטרה לפרוץ לרכבים.

הרבה פעמים הנושא של פריצת רכבים הוא קריטי מבחינת זמן, אם מישהו ממהר לטיסה, אם מישהו ממהר להגיע לאיזה שהוא מקום אחר.

לכן, ההמלצה היא לאתר פורץ רכבים באזור המגורים שלכם, אבל אתם בהחלט צריכים לדעת את מי אתם מזמינים והוא חייב להיות מנעולן מקצועי וגם איש אמין.

אל תשלמו יותר ממה שצריך!

יש כל מיני מנעולנים שמנצלים את ההזדמנות שאתם תקועים מחוץ לרכב שלכם, מבולבלים וחסרי אונים, והם עלולים לתקוע לכם מחיר מופקע, הרבה יותר ממה שזה עולה לפרוץ לכם לרכב. לכן, גם אם אתם בלחץ, חשוב מאוד שתוכלו להזמין איש מקצוע פורץ רכבים ראשית שיהיה אמין מאוד, ושנית שיש לו ניסיון בפריצה לרכבים והוא לא יגרום לרכב שלכם נזק, ודבר שלישי שהוא לא יגזול מכם מחיר אסטרונומי, רק בגלל שאתם כל כך לחוצים ויש כאלה שמנצלים את זה.

הכי טוב זה להזמין פורץ רכבים שאתם או מישהו מהמכרים שלכם מכיר, מישהו שאפשר לסמוך עליו ושנמצא בזמן אמת קרוב אליכם ולכן יכול לתת לכם שירות מהיר, כי אם ירדתם לרכב, בטח התכוונתם להגיע לאיזה שהוא מקום.

גלשו ברשת ובחרו פורץ רכבים

היום יותר מתמיד קל לנו כצרכנים לעקוב אחר רמת התפקוד של כל מיני בעלי מקצוע, ולקבל עליהם מידע מהרשת. פורץ רכבים יכול להיות גם בעל אתר ולכן אתם בוודאי תוכלו להיכנס לאתר שלו, לקבל עליו מידע ולדעת עם מי יש לכם עסק. תוכלו לקרוא חוות דעת והמלצות של לקוחות שלו, ואם באמת יש לו המלצות טובות בכל הרמות החשובות של מקצועיות, עמידה בזמנים ומחיר הוגן, זה פורץ רכבים שתרצו להזמין. אמינות זה אחד הפרמטרים הכי חשובים אצל כל מנעולן לדלתות או כפורץ לרכבים. אף אחד לא יודע לאן עלולים להתגלגל המפתחות של הרכב או של הבית שלו, לכן חשוב לקבל כמה שיותר תגובות חיוביות על איש המקצוע שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

לא כל פורץ רכבים מקצועי

פורץ רכבים מקצועי חייב להיות מישהו שיש לו ניסיון בפריצת רכבים, ושהוא יכול לספק לכם את המענה הכי נכון ומדויק לבעיה בלי לגרום לרכב שלכם לנזק. גם אם השלט של הרכב שלכם התקלקל, פורץ רכבים חייב להכיר את הדגם ולדעת בדיוק איזה שירות הוא צריך לתת לכם כדי לפרוץ לרכב או לתקן את השלט או לשחרר את המפתח מהסוויץ' כדי שתוכלו לנסוע בשלום תרתי משמע.

פורץ-רכבים-בירושלים

שלח פנייה ונחזור בהקדם

באישור משטרת ישראל

באישור משטרת ישראל​

חשוב כי המנעולן שמגיע לפרוץ את הרכבים יהיה בעל רישיון ומאושר על ידי משטרת ישראל.​

 

המדריכים שלנו

חוות דעת – חנן אדרי

הוא היה עשר אין מילים! אדיב מאד, מחיר הוגן, הוא הוגן לפני שהגיע ביקש שאשלח תמונות, לפי התמונות חשב שהתיקון גדול יותר, ונתן הצעת מחיר

חוות דעת – יניב ישראלי

אלוף העולם, באמת. הוא הגיע מהר, הסביר לי מה הבעיה. הוא אדם ישר ומקצועי, הצליח לתקן את המנעול בקלות ומבלי צורך להחליף אותו. אין עליך

חוות דעת – נחמה עובדיה

שרות ממש מעולה. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו והתאים את הזמן שלו לזמן שלי שיהיה לי נח. הוא היה ממש אמין ומקצועי. ומעבר להחלפת הצילינדר

דילוג לתוכן