מורשה לעבודה ממשטרת ישראל
אישור משטרה

מחפש מנעולן במבשרת ציון ?

מבשרת ציון היא שכונה בעלת צביון כפרי ויש בה הרבה מאוד בתים צמודי קרקע. בבתים כאלה למען בטיחות בעליהם, יש הרבה פעמים דלתות עם צילינדרים לא תקניים, מסביר מנעולן במבשרת ציון שנתקל בזה לא אחת, בבואו לתת שירותי החלפת מנעולים במקום. הוא למשל עובד רק עם צילינדר שיש לו תו תקןISO  9000  שזהו התקן הכי גבוה שיש לצילינדרים.
התקן הזה מעיד על בקרת האיכות שעוברים הצילינדרים הללו בתהליך הייצור שלכם וצילינדר איכותי הוא חובה לכל מי שרוצה להרגיש בטוח בתוך בית ומבצרו.
צילינדר איכותי כזה מלווה גם בתעודת אחריות ומנעולן מקצועי בעצם צריך לתת תעודת אחריות לכל מנעול צילינדר או בלעדיו שהוא מתקין ובנוסף להיות אחראי על העבודה שלו.

 

את צילינדר אקסירה אי אפשר לפרוץ!

שכונת מבשרת ציון, מועדת לפורענות מבחינת כמות הפריצות לבתים, מעיד מנעולן במבשרת ציון שכבר הוזעק לא אחת להתקין מנעולים חדשים בדלתות של בתים שנפרצו. בספטמבר 2017 כך עולה מהרשת, היה מספר חריג של פריצות לבתים בשכונה בשבוע אחד. במקרה אחד בעלי הבית אף היו בתוך הבית כאשר אירעה הפריצה. תחנת המשטרה "הראל" היא התחנה החולשת על השכונה שיש בה מסתבר הרבה מאוד פריצות לבתים.
לכן הורתה המשטרה לתושבים לשים לב לרכבים או לאנשים חשודים במקום.
עד לאותו שבוע של פריצות דווקא דווחה המשטרה כי יש ירידה של 30% במספר הפריצות ביחס לאותו חודש בשנה הקודמת. עוד מדווחים ברשת כי מאפייני הפשיעה של פריצות לשכונת מבשרת ציון, נעשות בעיקר בסופי שבוע ובשעות הלילה. הגנבים מוצאים דרכי גישה שונות, פורצים גם דרך הדלת וגונבים חפצי ערך קטנים שאפשר לשאת בתרמיל על הגב.

צילינדר אקסירה, הוא הצילינדר הכי אמין והכי מוגן בעולם.

 

להחליף מנעולים אחרי פריצה!

כל האנשים שחוו פריצה לבית שלהם, מתארים את זה כטראומה לכל דבר. חודר מישהו זר אל תוך הבית, מחטט בחפצים ובחיים של אנשים וחומק משם עם אוצר לעיתים, הרבה יותר סנטימנטלי ויקר ערך עבור בעלי הבית. מנעולן במבשרת ציון מספר כי לעיתים קרובות הוא מוזעק לבית אחרי פריצה, אשר בעליו מבקשים להחליף את המנעול, למרות שברור שהגנבים נכנסו מהחלון כי אנשים כבר לא בטוחים להישאר עם המנעול הישן שלהם.
אולי הגנבים לקחו איזה מפתח רזרבי, אולי הם העתיקו אותו (יש כל מיני שיטות להעתיק תבנית של מפתח), לכן אחרי פריצה בדרך כלל מחליפים את המנעולים בבית כדי להרגיש הכי בטוח.

הרבה פעמים אחרי פריצות משדרגים דלתות או פתחים במנעולים נוספים, אחרי הסקת מסקנות על הפריצה לבית, וגם משום שאנשים רוצים להרגיש יותר בטוחים. יש שמתקינים מנעולים על החלונות, מוסיפים מנעולים לדלתות, הכל כדי להרגיש שהם מוגנים, בתקווה שהגנבים לא יחזרו שוב למקום הפשע.

 

שלח פנייה ונחזור בהקדם

באישור משטרת ישראל

באישור משטרת ישראל​

חשוב כי המנעולן שמגיע לפרוץ את הרכבים יהיה בעל רישיון ומאושר על ידי משטרת ישראל.​

 

המדריכים שלנו

חוות דעת – חנן אדרי

הוא היה עשר אין מילים! אדיב מאד, מחיר הוגן, הוא הוגן לפני שהגיע ביקש שאשלח תמונות, לפי התמונות חשב שהתיקון גדול יותר, ונתן הצעת מחיר

חוות דעת – יניב ישראלי

אלוף העולם, באמת. הוא הגיע מהר, הסביר לי מה הבעיה. הוא אדם ישר ומקצועי, הצליח לתקן את המנעול בקלות ומבלי צורך להחליף אותו. אין עליך

חוות דעת – נחמה עובדיה

שרות ממש מעולה. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו והתאים את הזמן שלו לזמן שלי שיהיה לי נח. הוא היה ממש אמין ומקצועי. ומעבר להחלפת הצילינדר

דילוג לתוכן