מורשה לעבודה ממשטרת ישראל
אישור משטרה

תיקון ידיות בהלה בירושלים

צריכים תיקון של ידיות בהלה בירושלים? צלצלו כעת 058-63-007-07 לאורן

ידיות בהלה מצילות חיים, בכך שהן מאפשרות יציאה של כמות גדולה של אנשים ממבנה במקרי חירום, בצורה מהירה, פשוטה ויעילה.

החשיבות שלהן גבוהה מאוד, ולכן כל תקלה בהן צריכה להיות מטופלת בהקדם האפשרי וללא שום דיחוי.

מה יכול להשתבש?

באופן עקרוני, ידיות בהלה איכותיות שהותקנו בצורה מקצועית ועל פי התקנים השונים, אמורות לתפקד בצורה טובה וללא תקלות במשך זמן רב. עם זאת, מפעם לפעם עלולות להתעורר בעיות שונות, אותן אתם צריכים להכיר כדי להיות מוכנים ולהגיב בהתאם.

הצטברות של לכלוך

חשוב מאוד לנקות בצורה קבועה ידיות בהלה, כי למנוע הצטברות של חול ואבק בסדקים ובחריצים של המנגנון. כאשר יותר מדי לכלוך נכנס פנימה ומצטבר, הוא יכול למנוע מהידית לנוע בחופשיות כאשר היא נדחפת פנימה.

זה אומר שהיא עלולה להיכשל בפתיחת הדלת, או לחילופין להיתקע ולהשאיר את הדלת פתוחה.

ידית שבורה או עקומה

ידיות בהלה יכולות להינזק, כתוצאה מבלאי או שימוש שגוי לאורך זמן. למשל, אם דוחפים אותן חזק מדי, אפשר לשבור, לעקם או להוציא אותן ממקומן.

התקנה לא נכונה

על מנת לקבל או לחדש רישיון פעילות, אתם צריכים לעמוד בתקנות הבטיחות של שירותי הכיבוי וההצלה ושל משטרת ישראל. כחלק מזה, נבחנות ידיות הבהלה אצלכם, בשביל לוודא שהותקנו כהלכה ושהן מתפקדות ללא תקלות.

מסיבה זו, תקלות שנגרמות מהתקנה לקויה הן נדירות, פשוט כי ידיות כאלה לא היו מאושרות מלכתחילה. ועדיין, דברים כאלה עשויים לקרות, וזה התפקיד שלכם לשים לב שזה לא יקרה דווקא לכם.

אם ידיות בהלה מותקנות בצורה לא מספיק טובה, על ידי מנעולנים לא מספיק מנוסים או מקצועיים, הן עלולות להיכשל ברגע האמת ולגרום לאסונות כבדים. חסימת הגישה החוצה במקרי חירום, מעמידה את כל מי שנכנס למבנה שלכם בסכנה גדולה.

אחת הבעיות שהתקנה לא מקצועית יכולה ליצור, היא "התנגשות" בין פעילותה של הידית לבין מנעולים שכבר היו מותקנים בדלת לפניה. מנעולן חייב להכיר את הדקויות של המנגנונים השונים, כדי לדאוג לכך שהידית תפתח את הדלת בעת לחיצה, ולא משנה באיזה סוג דלת או באיזה סוג ידית מדובר.

אורן 007 – תיקון מהיר ומקצועי של ידיות בהלה

הנקודה ברורה: אם יש לכם ידיות בהלה לא תקינות על הדלתות, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לחכות עד שתזמינו תיקון, וגם לא להתפשר על איכות איש המקצוע שיבצע את התיקון.

אורן הוא מנעולן מורשה, בעל ניסיון רב בהתקנה וביצוע תיקון ידיות בהלה מכל הסוגים. הוא יגיע אליכם עם הציוד המתקדם והאיכותי ביותר, יזהה במהירות את הבעיה ויתקן אותה בצורה הטובה ביותר, כך שתוכלו לחזור לשגרה ולדעת שאתם שומרים על בטיחות מרבית.

שלח פנייה ונחזור בהקדם

באישור משטרת ישראל

באישור משטרת ישראל​

חשוב כי המנעולן שמגיע לפרוץ את הרכבים יהיה בעל רישיון ומאושר על ידי משטרת ישראל.​

 

המדריכים שלנו

חוות דעת – חנן אדרי

הוא היה עשר אין מילים! אדיב מאד, מחיר הוגן, הוא הוגן לפני שהגיע ביקש שאשלח תמונות, לפי התמונות חשב שהתיקון גדול יותר, ונתן הצעת מחיר

חוות דעת – יניב ישראלי

אלוף העולם, באמת. הוא הגיע מהר, הסביר לי מה הבעיה. הוא אדם ישר ומקצועי, הצליח לתקן את המנעול בקלות ומבלי צורך להחליף אותו. אין עליך

חוות דעת – נחמה עובדיה

שרות ממש מעולה. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו והתאים את הזמן שלו לזמן שלי שיהיה לי נח. הוא היה ממש אמין ומקצועי. ומעבר להחלפת הצילינדר

דילוג לתוכן