מורשה לעבודה ממשטרת ישראל
אישור משטרה

התקנת ידיות בהלה בירושלים

צריכים התקנה של ידיות בהלה בירושלים? צלצלו כעת 058-63-007-07 לאורן

החוק בישראל קובע, שבכל מקום אשר מיועד ומסוגל להכיל יותר ממאה אנשים, יש להתקין ידיות בהלה על הדלתות. זה אומר שבתי ספר, בתי קולנוע, אולמות אירועים, מקומות בילוי, אולמות ספורט, בתי מלון, משרדים פרטיים וממשלתיים, מתנ"סים ועוד שלל מקומות צריכים ידיות בהלה.

לפני שאתם מזמינים מנעולן מקצועי להתקנת ידיות בהלה, חשוב שתכירו את היתרונות שלהן:

שומרות על הבטיחות

ידית בהלה היא נכס גדול והכרחי, בכל מצב חירום הדורש פינוי מהיר של המקום. היא מאפשרת פתיחה מהירה וקלה של הדלת, וזרימה של כמות גדולה של אנשים החוצה בבת אחת.

ידיות בהלה הומצאו בעקבות מספר אסונות, שהתרחשו בשל הבהלה שנוצרה בעת מצב חירום (כמו שריפה) והקושי של האנשים לברוח ולהציל את עצמם. ידיות בהלה מספקות מאפשרות פינוי זריז ויעיל של האזור, מה שיכול להיות ההבדל בין חיים למוות.

מאפשרות קבלת רישיון עסק

גם אם נדמה לכם שאתם לא זקוקים לידיות בהלה, אין לכם הרבה ברירה. על מנת לקבל רישיון להפעיל עסק, או מוסד ציבורי, אתם צריכים לעמוד בתנאים ובתקנות של שירותי ההצלה.

אם תוותרו על התקנת ידיות בהלה, או שלא תקפידו על התקנה בצורה תקנית, תהיה לכם בעיה גדולה. המשטרה ומכבי האש, במטרה להגן על העובדים, הלקוחות וכל מי שמגיע אליכם, לא יאפשרו לכם להתחיל בפעילות או להמשיך בפעילות (אם מדובר על חידוש רישיון) ולקבל קהל.

מגוון רחב של אפשרויות

בחירה של ידיות התקנה לדלתות שלכם, תלויה במספר גורמים: תקציב, צרכים, אסתטיקה ועוד. למרבה המזל, אין ספק שתמצאו בדיוק את הידיות שאתם צריכים, כי קיימות המון אפשרויות.

חשוב לציין, כי ניתן להתקין ידיות בהלה על כל סוג של דלת (פלדה, זכוכית, עץ וכו'). יש ידיות לדלת יחידה או כפולה, ידיות בצורה של מוט או בסגנון של פס לחיצה (פוש בר), ידיות עם מנגנון חשמלי מיקרו סוויץ' מתקדם, ידיות מפעילות מנעול, כאלה עם אזעקה מובנית ועוד סוגים רבים.

הוזלת עלות הביטוח

חברות הביטוח מכירות בערכן הבטיחותי העצום של ידיות בהלה, ולכן מתחשבות בקיומן בקביעת מחיר הביטוח. בדיוק כמו שהידיות מורידות את הסיכון עבורכם, כך הן מורידות את רמת הסיכון שלוקחים על עצמם המבטחים, כאשר הם מעניקים לכם ביטוח.

אורן 007 – התקנה מקצועית ותקנית של ידיות בהלה

אתם לא יכולים להתפשר על בטיחות, אז עליכם לוודא שאתם מזמינים מנעולן מקצועי, בעל ניסיון רב בהתקנה של ידיות בהלה ועם הידע הדרוש כדי לעמוד בתקנים השונים: ידיות בהלה צריכות להיות בגובה מסוים מהרצפה, אסור להן להינעל מבפנים וכו'.

התקנה לא מדויקת או לא נכונה של ידיות בהלה, עלולה למנוע מכם לקבל רישיון וחמור מכך – למנוע ניסיון של אנשים להימלט במקרה חירום, לגרום לפציעות ואפילו למוות.

אורן הוא מנעולן מורשה לעבודה מטעם משטרת ישראל, מנוסה מאוד ומומחה לביצוע עבודות שונות, כולל התקנת ידיות בהלה ברמה הגבוהה ביותר.

באישור משטרת ישראל

חשוב כי המנעולן שמגיע לפרוץ את הרכבים יהיה בעל רישיון ומאושר על ידי משטרת ישראל

שלח פנייה ונחזור בהקדם

באישור משטרת ישראל

באישור משטרת ישראל​

חשוב כי המנעולן שמגיע לפרוץ את הרכבים יהיה בעל רישיון ומאושר על ידי משטרת ישראל.​

 

המדריכים שלנו

חוות דעת – חנן אדרי

הוא היה עשר אין מילים! אדיב מאד, מחיר הוגן, הוא הוגן לפני שהגיע ביקש שאשלח תמונות, לפי התמונות חשב שהתיקון גדול יותר, ונתן הצעת מחיר

חוות דעת – יניב ישראלי

אלוף העולם, באמת. הוא הגיע מהר, הסביר לי מה הבעיה. הוא אדם ישר ומקצועי, הצליח לתקן את המנעול בקלות ומבלי צורך להחליף אותו. אין עליך

חוות דעת – נחמה עובדיה

שרות ממש מעולה. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו והתאים את הזמן שלו לזמן שלי שיהיה לי נח. הוא היה ממש אמין ומקצועי. ומעבר להחלפת הצילינדר

דילוג לתוכן