מורשה לעבודה ממשטרת ישראל
אישור משטרה

החלפת מנעולים בירושלים

שירותי החלפת מנעולים בירושלים הם שירותים המיועדים לתושבי ירושלים והסביבה אשר מצאו עצמם מול מנגנוני מנעולים ודלתות שאינם עובדים כמו שצריך. לרוב, מי שמבצע את עבודת החלפת המנעולים יודע לבצע גם פריצת מנעולים כיוון שעבודות אלו הן חלק מההכשרה של מנעולן. לכן, במידה ונראה כי מנגנון הדלת שלכם אינו פועל כהלכה, עליכם להזמין מנעולן לביצוע עבודת החלפת מנעול או תיקון שלו במידת הצורך.

אלו עבודות יכול לבצע המנעולן?

מעולן הוא בעל מקצוע אשר יכול לחסוך עבורכם החלפה של הדלת בחדשה כאשר הוא יכול לבצע מספר עבודות:

פריצת דלתות – במידה ונתקעתם ללא מפתח וכשהדלת לא נפתחת בכל דרך אחרת ניתן להזמין מנעולן לביצוע פריצת הדלת. במידה ואיבדתם את המפתח (ויש לכם מפתח נוסף בבית) יש לשקול לבצע החלפת מנעול כדי להימנע מהחשש שיוכלו לפרוץ לביתכם.

החלפת מנגנון – החלפת המנגנון של המנעול תעשה כאשר הוא אינו פועל כהלכה. ההחלפה של המנגנון אינה פוגעת בדלת אלא רק במנגנון עצמו וכוללת כמובן החלפת מפתחות. החלפה של המנגנון כוללת עבודה נקיה במקום ותעשה במצב בו המנגנון אינו פועל כהלכה או כשהוא הרוס לחלוטין.

שכפול מפתחות – לעתים אין צורך בביצוע החלפת מנעולים אלא בשכפול מפתח בלבד. השכפול של המפתח נעשה גם בלי שישנו מפתח חלופי והוא מאפשר לחסוך את החלפת המנגנון עצמו.

הזמנת מנעולן להחלפת המנגנון

במידה ואתם מתגוררים בירושלים או בסביבתה והדלת שלכם אינה נפתחת כראוי או המפתח נתקע במנעול, זה הזמן לקרוא למנעולן לביצוע החלפת מנעול. כבר בשיחת הטלפון מומלץ להסביר למנעולן את הבעיה שאתם עומדים מולה כמה שניתן כדי שהוא יוכל להגיע עם כל הציוד הנדרש. כמובן, בשיחת הטלפון ישאל אתכם המנעולן שאלות שונות, כך שגם אם אתם לא יודעים להסביר את הבעיה במדויק הוא יבין במה מדובר.

המנעולן יכול להגיע אליכם 24 שעות ביממה כאשר ההחלטה האם להגיע מיד או שניתן לחכות לשעות העבודה הרגילות תהיה תלויה בחומרת הבעיה. במידה ונתקעתם ללא יכולת לפתוח את הדלת או ללא יכולת לנעול אותה, ניתן לשער שתרצו שהמנעולן יגיע מיד, אך במידה והבעיה היא במגנון שאינו עובד כהלכה, ניתן לשוחח עם המנעולן ולקבוע שעה נוחה להגעה.

שאלות חשובות שיש לשאול בשיחה הראשונה

הזמנת מנעולן לביתכם היא הזמנה של איש מקצוע אל האזור האישי שלכם ואתם חייבים להרגיש בטוחים כשאתם מזמינים אותו ולשם כך תוכלו לברר אודות:

  • הכשרה – על המנעולן להיות בעל תעודת הכשרה לעסוק בתחום. ההכשרה מעניקה למנעולן לבצע עבודות שונות בתחום תוך הכרות של המנגנונים של מגוון החברות הקיימות.
  • אישור משטרה – על המנעולן לעבוד תחת אישור משטרת ישראל.

שלח פנייה ונחזור בהקדם

באישור משטרת ישראל

באישור משטרת ישראל​

חשוב כי המנעולן שמגיע לפרוץ את הרכבים יהיה בעל רישיון ומאושר על ידי משטרת ישראל.​

 

המדריכים שלנו

חוות דעת – חנן אדרי

הוא היה עשר אין מילים! אדיב מאד, מחיר הוגן, הוא הוגן לפני שהגיע ביקש שאשלח תמונות, לפי התמונות חשב שהתיקון גדול יותר, ונתן הצעת מחיר

חוות דעת – יניב ישראלי

אלוף העולם, באמת. הוא הגיע מהר, הסביר לי מה הבעיה. הוא אדם ישר ומקצועי, הצליח לתקן את המנעול בקלות ומבלי צורך להחליף אותו. אין עליך

חוות דעת – נחמה עובדיה

שרות ממש מעולה. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו והתאים את הזמן שלו לזמן שלי שיהיה לי נח. הוא היה ממש אמין ומקצועי. ומעבר להחלפת הצילינדר

דילוג לתוכן