מורשה לעבודה ממשטרת ישראל
אישור משטרה
איך פורצים מכונית?

איך מנעולן פורץ למכונית

כל מי שנוהג מעל לשלושה עשורים, יוכל לספר שפעם היה קל מאד לפרוץ לרכבים. בכל הסרטים הדבר נראה פשוט מאד ובמציאות של פעם קרו לא מעט מקרים בהם מפתח אחד התאים ליותר מרכב אחד (מאותו הסוג). היום המצב שונה, מנגנוני הנעילה מתוחכמים יותר מאשר בעבר וניסיונות פריצה לא מקצועיים עלולים להוביל לפגיעה בשלד הרכב.

פריצה עצמית מול מנעולן מקצועי

כל מי ששכח את המפתח בתוך רכבו ונעל אותו (כמו גם בתא המטען) יכול לשאול את עצמו אם פריצה עצמית עדיפה על הזמנת מנעולן מקצועי. הסיבות לחשיבה זו יכולה להיות רצון לחסוך כסף בטווח הקצר, חוסר סבלנות וצורך להמתין לבעל מקצוע ועוד. פריצה לא מקצועית עלולה לפגוע בשלדה של הרכב, במנגנונים שלו וכל אלו יכולים להיחסך דרך הזמנת מנעולן מקצועי.

מנעולן בירושלים הוא בעל מקצוע אשר למד את התחום, התנסה בפריצה של מנעולים מסוגים שונים ואחד שיש ברשותו את הציוד המתאים כדי לבצע את העבודה בלי להשאיר סימנים ונזקים לרכב. בעל מקצוע שכזה כמובן יבקש תשלום על עבודתו, אך הוא יוכל לחסוך נזקים משמעותיים שעלולים לקרות במקרה של ניסיונות פריצה עצמית.

לא רק פריצה לתוך הרכב

פעמים רבות כאשר המפתח הולך לאיבוד, נשבר או מתעוות, יש צורך לא רק בפריצה לתוך הרכב אלא גם החלפת מפתח כדי להשתמש בו לצורך הנעה. רבים טועים לחשוב שברגע שהמפתח אינו בשלמותו, אין מה לעשות אלא להזמין גרר, להוביל את הרכב למוסך מתאים ולבקש שם פתרון כמו למשל החלפת המנגנון וזאת כשלמעשה אין צורך בכך.

פורץ מנעולים בירושלים אשר מבין בתחום, מכיר אותו ולמד ביסודיות, יוכל לבצע עבודות פריצה שונות כאשר אחת מהן היא פריצת מכונית. בשיחה הראשונית מומלץ לספר מעט על הבעיה, לתאר את סוג הרכב ולהסביר לפורץ אם יש צורך ביצירת מפתח חדש או לא.

איזה מנעולן תרצו להזמין אליכם?

כפי שנכתב, מנעולן הוא בעל מקצוע שהוכשר לעסוק בתחום ולכן לא כל אחד יכול להתאים למשימת פריצת רכב בירושלים. היום קל מאד לקרוא על המנעולן, הניסיון שלו וההכשרה שעבר, באתר האינטרנט שלו וזה יכול להיות המסנן הראשון שילווה אתכם בבחירת בעל המקצוע.

מסנן נוסף שיש להתחשב בו הוא הזמינות של המנעולן כאשר לא כל אחד עובד בכל מקום בארץ ולא בכל שעה. אם נתקעתם באמצע הלילה, חשוב לחפש אחר בעל מקצוע שמוכן להגיע לאזורכם גם בזמן זה. הסינון האחרון שמומלץ להתייחס אליו הוא הסינון הכספי כאשר כאן מומלץ מאד לבקש מהמנעולן הצעת מחיר להגעה לפני שהוא יוצא לדרך. לא פעם אנשים מספרים על כך שהופתעו מהמחיר בסיום השירות ואתם בוודאי לא תרצו שדבר כזה ייקרה לכם ולסיכום אפשר להגיד כי המנעולן שאתם בוודאי תרצו חייב להיות מקצועי, זמין והגון במחיר.

 

כתבות נוספות במיוחד בשבילך

מי צריך מנעולן ?

אם חלילה נתקעתם בלי מפתח מול דלת הבית, איבדתם את המפתח של הרכב. המפתח נשבר בתוך המנעול, אתם לא יודעים איפה המפתח של המשרד, של

תקלות אופייניות בדלתות ואיך מתקנים

פורץ מנעולים בירושלים חייב להיות איש מקצוע מעולה אמין ומומחה בפריצת מנעולים. לשרותכם פורץ מנעולים 24 שעות בירושלים. ישנן מספר סיבות בהן נצטרך לפרוץ את הדלת.

חוויותיו של מנעולן בירושלים

זהו סיפור אמיתי המתאר את אחת החוויות של מנעולן בעת עבודתו לעתים אתה נמצא בסיטואציה של הצלת חיים ממש. שעת אחר הצהרים, יום שישי ההכנות

שלח פנייה ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן