מורשה לעבודה ממשטרת ישראל
אישור משטרה
5 טעויות נפוצות בבחירת מנעולן בירושלים

בחירת בעל מקצוע לבצע עבודה בתחום ספציפי צריכה להיעשות בקפידה וזאת כדי למנוע עוגמת נפש למקום ולכיס. במקרה של הזמנת מנעולן בירושלים אפשר לרכז את הטעויות הנפוצות עליהן מתלוננים לא מעט אנשים. בעזרת ההכרות עם הטעויות וההבנה איך להימנע מהן, אפשר להזמין את בעל המקצוע הנכון, ליהנות משירות מעולה וממחיר הגון.

כדי שגם אתם תימנעו מהטעויות, ריכזתי עבורכם את 5 הטעויות הנפוצות בבחירת מנעולן בירושלים ואיך אפשר להימנע מהן.

  1. פנייה אל מנעולן שאינו מוכשר לעסק בתחום

בכל תחום וגם בתחום הפריצה אפשר למצוא אנשים שלא הוכשרו לעסוק בו ובכל זאת עושים זאת. באתר של מנעולן מורשה יהיה כתוב מה הרקע שלו, היכן הוא למד ואף אפשר יהיה לקרוא על ניסיונו (ולעתים מפי לקוחות ממליצים). פנייה אל מישהו שלא עבר הכשרה מקצועית עלולה להזיק למנגנון המטופל ולמה שסביבו.

  1. יצירת קשר בחג או שבת, גם כאשר הדבר אינו דחוף

ישנם מקרים דחופים בהם חשוב להזמין מנעולן כאן ועכשיו, כמו למשל אם אי אפשר לפתוח את          מנעול הדלת ואז אין זה משנה מה השעה או אם זהו יום שבת או חג, יש לקרוא ל מנעולן זמין בירושלים. במקרים בהם אפשר לדחות את הקריאה לשעות עבודה נוחות באמצע השבוע, מומלץ לעשות זאת וכך להימנע מתשלום גבוה של תעריפי שבת וחג.

  1. פחד מהחלפת מנגנון שאינו עובד

לרוב, המנעולן ינסה לתקן את המנגנון הקיים, אך אם יגלה שאין באפשרותו לעשות זאת או שהמנגנון צפוי להתקלקל שוב בקרוב, הוא ימליץ על החלפתו. ברור כי החלפת מנגנון היא יקרה יחסית ולכן מומלץ לברר מול המנעולן מהן האפשרויות הקיימות, לשאול מדוע חובה להחליף את המנגנון ולא להסכים לעשות זאת אם מדובר במנגנון חדש יחסית. עם זאת, אין צורך לפחד לעשות זאת היות וההחלפה אינה פוגעת בדלת או בסביבתה.

  1. מתן אפשרות לבצע עבודה בלי לדעת מהי העלות שלה

לעתים כאשר מנעולן מגיע למקום הוא מתחיל לעבוד, בלי לעדכן את בני הבית בנעשה ובלי לתת הצעת מחיר לפני שהוא מתחיל לעשות תיקונים, מה שמוביל להפתעה כספית בסיום העבודה. אין כל סיבה שכך יקרה ולכן כדאי מאד להבהיר לבעל המקצוע עם כניסתו לבית שעליו לעדכן בעלויות לפני שהוא מתחיל לעשות פעולות שונות.

  1. אי בירור מחיר הביקור מבעוד מועד

לא פעם אנשים מופתעים מכך שהמנעולן מבקש תשלום גם אם לא עשה כל טיפול או תיקון במקום (או שעשה "עבודה קטנה"). חלק מהשירות של בעל המקצוע הוא להגיע למקום ולא תמיד קל להבין מה באמת הוא עשה ולכן התשלום יכול להיות מפתיע. כדי להימנע מטעויות והפתעות מומלץ מאד לשאול את המנעולן מראש כמה עולה הגעה שלו אל המקום. כדי לדעת יותר על הצפוי לבוא מומלץ לתאר את הבעיה בפירוט ולברר על עלויות התיקון שלה.

כתבות נוספות במיוחד בשבילך

מי צריך מנעולן ?

אם חלילה נתקעתם בלי מפתח מול דלת הבית, איבדתם את המפתח של הרכב. המפתח נשבר בתוך המנעול, אתם לא יודעים איפה המפתח של המשרד, של

תקלות אופייניות בדלתות ואיך מתקנים

פורץ מנעולים בירושלים חייב להיות איש מקצוע מעולה אמין ומומחה בפריצת מנעולים. לשרותכם פורץ מנעולים 24 שעות בירושלים. ישנן מספר סיבות בהן נצטרך לפרוץ את הדלת.

חוויותיו של מנעולן בירושלים

זהו סיפור אמיתי המתאר את אחת החוויות של מנעולן בעת עבודתו לעתים אתה נמצא בסיטואציה של הצלת חיים ממש. שעת אחר הצהרים, יום שישי ההכנות

שלח פנייה ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן