מורשה לעבודה ממשטרת ישראל
אישור משטרה
ההבדלים בין מנעולן לפורץ מנעולים

מנעולן הוא בעל מקצוע אשר למד את התחום ועבר הכשרה מקצועית לטפל במנגנונים שונים כאשר בין היתר הוא יודע לפרוץ מנעולים. פורץ מנעולים בירושלים גם הוא בעל מקצוע אשר הוכשר לטפל בפריצות, אך השניים עוברים הכשרות שונות ומכאן עולה לא פעם הבלבול מתי כדאי להזמין מנעולן ומתי פורץ.

ההבדלים בין מנעולן לפורץ מנעולים

פורץ מנעולים בירושלים

פורץ מנעולים צריך לעבור הכשרה כדי לעסוק בתחום ותנאי מקדים להכשרה צריך להיות הצגת תעודת יושר מטעם משטרת ישראל. הפורץ לומד כיצד לפתוח מנעולים שונים ובהם גם מנעולי דלתות רכב, דלתות בית וכספות וכל אלו בלי לגרום נזק לסביבת המנגנון (ולרוב להשאיר אותו בשלמותו אלא אם הוא בעייתי). במקרים של בעיה במנעול שלא נפתח או לא מגיב, אפשר לקרוא גם לפורץ ולרוב הוא יוכל לבצע את העבודה.

מנעולן בירושלים

מנעולן עובר גם הוא הכשרה אשר כוללת את כל מה שלומדים בפריצת מנעולים ובנוסף עוד נושאים רבים. בין היתר לומד המנעולן כיצד עובדים המנגנונים השונים של המנעולים, שכפול ושחזור מפתחות, טיפול בשלטים (כמו גם שכפול), התאמת מפתחות לכל מנעול, הרכבת מנעולים חדשים, שיפוץ מנגנונים קיימים ועוד. כדי לעבור את הקורס יהיה על המנעולן להיות לא רק בעל תעודת יושר מהמשטרה אלא גם עם ידע טכני רב. ברוב המקרים של הפריצה יש צורך בטיפול במנגנון, שכפול מפתח או טיפול נוסף במקום ואז איש המקצוע שנכון להזמין יהיה מנעולן.

מה השירות שאתם צריכים

השירות שאתם צריכים יקבע איזה בעל מקצוע כדאי לכם להזמין כאשר אחד הדברים שכדאי להביא בחשבון הוא שבכל מקרה הוא מגיע אליכם ולכן עלות הביקור במקום תהיה דומה (ומכאן אפשר להבין שאם העלות דומה אין כל סיבה שלא להזמין בעל מקצוע בעל ידע עשיר יותר) – כדאי רק להקפיד שהוא יהיה מאזור ירושלים כדי להבטיח הגעה מהירה.

אם השירות שאתם צריכים הוא רק פריצה כמו למשל אם נעלתם את המפתח בתוך הרכב, יכול להיות כי פורץ מנעולים יספק אתכם. אך אם יש לכם צורך בעבודה מורכבת יותר כמו למשל שחזור מפתח, טיפול במנגנון שאינו עובד כראוי, תיקון שלט ועוד, תרצו להזמין מנעולן מקצועי בעל ידע רב שיוכל לבצע את העבודה ביעילות.

קריטריונים בבחירת בעל המקצוע שיגיע אליכם

  • הכשרה מקצועית – חשוב מאד שבעל המקצוע יהיה בעל הכשרה מקצועית ואין זה משנה אם הוא פורץ מנעולים או מנעולן. כמובן, מנעולן יהיה בעל הכשרה מקיפה יותר, אך בכל מקרה לא תרצו לתת לאדם חסר ידע לבצע את העבודה.
  • ניסיון בתחום – מומלץ למצוא בעל מקצוע שיש לו ניסיון קודם עם העבודה המבוקשת. כאן חשוב לשים לב כי פורץ לא יכול לבצע עבודה של מנעולן, אך ההפך בהחלט אפשרי (שהרי מנעולן לומד את כל מה שפורץ מנעולים לומד והרבה יותר מכך).
  • הצעת מחיר בסיסית מראש – בעל מקצוע מקצועי שמחזיק בניסיון עשיר, יוכל לתת הצעת מחיר כבר בטלפון, לפחות עבור הגעה למקום. כאשר בעל המקצוע אינו מוכן לתת הצעת מחיר (אפילו ראשונית), הדבר יכול לעורר חשד גם לגבי המקצועיות שלו.

כתבות נוספות במיוחד בשבילך

מי צריך מנעולן ?

אם חלילה נתקעתם בלי מפתח מול דלת הבית, איבדתם את המפתח של הרכב. המפתח נשבר בתוך המנעול, אתם לא יודעים איפה המפתח של המשרד, של

תקלות אופייניות בדלתות ואיך מתקנים

פורץ מנעולים בירושלים חייב להיות איש מקצוע מעולה אמין ומומחה בפריצת מנעולים. לשרותכם פורץ מנעולים 24 שעות בירושלים. ישנן מספר סיבות בהן נצטרך לפרוץ את הדלת.

חוויותיו של מנעולן בירושלים

זהו סיפור אמיתי המתאר את אחת החוויות של מנעולן בעת עבודתו לעתים אתה נמצא בסיטואציה של הצלת חיים ממש. שעת אחר הצהרים, יום שישי ההכנות

שלח פנייה ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן