מורשה לעבודה ממשטרת ישראל
אישור משטרה
החלפת מנעול לדלת בירושלים

המפתח יוצא מהמנעול בקושי? מצאתם את עצמכם נלחמים דקות ארוכות כדי להיכנס לביתכם? כנראה שזה הזמן לבחון את מנגנון הנעילה ולבדוק אם יש צורך בהחלפת מנעול לדלת. החלפה שכזו תתבצע לרוב בעזרת מנעולן אשר עבר הכשרה לעסוק בתחום ומכיר את המנגנונים השונים הקיימים בשוק.

החלפת מנעול לדלת

מתי תתבצע החלפת מנעול

  • פגיעה במנגנון הקיים – ברגע שהמנעול לא עובד יותר יכול להיות שיהיה צורך להחליף אותו. כאן בעל מקצוע עם ניסיון יוכל לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר, אם להחליף את הקיים או לבצע תיקון. אם אתם לא מרגישים בטוחים לגבי הפעולה הרצויה, מומלץ שתבקשו מהמנעולן ליידע אתכם מה הוא מבצע לפני תחילת העבודה.
  • חשש מעודף מפתחות – במקרים שונים בבתים שהושכרו לאנשים רבים יכול להיות חשש לכך שמפתחות מסתובבים אצל אנשים זרים והפתרון הטוב ביותר ליצירת ביטחון אישי יהיה החלפת מנעול הדלת.
  • החלפה יזומה – ישנם אנשים אשר בוחרים להחליף את המנעול אחת לתקופה (כחמש שנים) וזאת כדי למנוע את השחיקה שלו בעתיד והזמנת מנעולן באופן דחוף.

מי יכול לבצע את ההחלפה של המנעול

ישנם אנשים אשר מעדיפים לבצע את החלפת המנעול בכוחות עצמם ולא לפנות אל בעל מקצוע לצורך כך. לעתים החיסכון משתלם ולעתים אחרות הוא עלול לפגוע במנגנון ובסביבה ולהוביל לעלויות יקרות יותר בפניה אל בעל מקצוע.

פניה אל בעל מקצוע תהיה לרוב למנעולן אשר למד את תחום פריצת מנעולים, החלפת צילינדר, תיקון מנגנונים קיימים וטיפולים מורכבים. המנעולן מגיע לאחר שיש לו הכשרה מתאימה, ניסיון ועם הכלים המתאימים ואת הטיפול הוא יבצע בלי לפגוע בסביבה של המנעול. לאחר החלפת המנעול התוצאה היא תחושה ששום דבר לא ממש השתנה אלא פשוט נוח יותר להשתמש במנעול (כלומר לא יהיו סימנים באזור והדלת תעבוד בקלות רבה).

נכון ולא נכון בהחלפת מנגנון

החלפת מנעול לדלת היא פעולה שבעל מקצוע צריך לבצע בלי בעיות רבות, תוך זמן סביר והתוצאה צריכה להיות כמעט בלתי נראית (שהרי מדובר במנעול ולא החלפת דלת שלמה). החשיבות של בעל המקצוע רבה היות ומדובר במקום אשר מגן על הבית, על הכניסה אליו ועל הנוחות לעבור בו.

הדרך הלא נכונה לבצע החלפה של המנגנון היא פניה אל מישהו שלא עבר הכשרה מתאימה (הוא עלול להגיד אפילו שלמד בעצמו). כמו כן, אם הדבר אינו דחוף, מומלץ שלא לפנות לביצוע העבודה בשבת, חג או בשעות הלילה היות ושעות אלו מיועדות לעבודות דחופות והמחיר יהיה בהתאם.

הדרך הנכונה לבצע את הפעולה היא דרך פניה אל בעל מקצוע מתאים אשר עבר הכשרה כמנעולן ורצוי לקרוא לו לבצע את העבודה בשעות היום כשהתעריף רגיל (כמובן רק אם הדבר אינו דחוף). בנוסף, מומלץ מאד לתאר בשיחת הטלפון את סוג הדלת, המנגנון, האזור ואפילו הסיבה שבגינה תרצו להחליף את המנגנון (בנקודת הנחה שאתם יודעים שזוהי מטרת הגעתו).

כתבות נוספות במיוחד בשבילך

מי צריך מנעולן ?

אם חלילה נתקעתם בלי מפתח מול דלת הבית, איבדתם את המפתח של הרכב. המפתח נשבר בתוך המנעול, אתם לא יודעים איפה המפתח של המשרד, של

תקלות אופייניות בדלתות ואיך מתקנים

פורץ מנעולים בירושלים חייב להיות איש מקצוע מעולה אמין ומומחה בפריצת מנעולים. לשרותכם פורץ מנעולים 24 שעות בירושלים. ישנן מספר סיבות בהן נצטרך לפרוץ את הדלת.

חוויותיו של מנעולן בירושלים

זהו סיפור אמיתי המתאר את אחת החוויות של מנעולן בעת עבודתו לעתים אתה נמצא בסיטואציה של הצלת חיים ממש. שעת אחר הצהרים, יום שישי ההכנות

שלח פנייה ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן