מורשה לעבודה ממשטרת ישראל
אישור משטרה
כיוון, התאמות וקיצור דלתות

במקרים רבים עבודתו של מנעולן אינה כוללת רק פריצת מנעולים, שכפול מפתחות והחלפת צלינדר, אלא גם תיקון דלתות וביצוע שינויים הנדרשים בהתאם לצרכים של הלקוח. כמו כן, הזמן עושה את שלו והתקלות שנוצרות בדלתות מצריכות ביצוע עבודה של כיוון ואיזון. איך יודעים שהגיע הזמן לעשות זאת? פשוט מאוד.

סימנים שיש צורך בכיוון דלת

  • נעילה קשה או בלתי אפשרית – לא מצליחים לנעול את הדלת? ניסיתם עם כל מפתח אפשרי בבית? סביר להניח שהדלת שקעה על הצירים שלה ולכן הנעילה היא בלתי אפשרית. כדי לפתור את התקלה באופן זמני, יש לתפוס בידית, להרים את הדלת ואז לנעול. זה יאפשר לכם לפתור את התקלה באופן זמני ולעזוב את הבית, אבל חשוב להזמין עוד באותו היום מנעולן בבאר שבע לכיוון הדלת על מנת שיהיה באפשרותכם לחזור לשגרה. כמו כן, לא בכל מצב שיטה זו תעבוד.
  • רעש על הרצפה – אם בכל פעם שאתם פותחים את הדלת אתם שומעים רעש של שפשוף או גרירה על הרצפה. הדלת זקוקה לכיוון מחדש. במקרים רבים הצירים הרוסים, כך שגם אותם יש צורך להחליף. על המנעולן להגיע, להשתמש בכרית ניפוח להרמת הדלת, ולאזן אותה. כמו כן, מהרו לטפל כמה שיותר בזריזות בתקלה, כי אולי עוד הצירים לא הרוסים ואפשר פשוט לאזן את הדלת.

כיוון, התאמות וקיצור דלתותקיצור דלתות

משפצים את הבית ובמקום לשבור ולהתקין מרצפות אתם מדביקים פרקט או מרצפות חדשות? זה פתרון חכם וחסכוני. יחד עם זאת, חשוב להבין שאולי יהיה לכם צורך לקצר את הדלתות בבית מכיוון שזה יפריע לנעילה. במקרים רבים יש צורך בקיצור דלת ממ"ד. לשם כן ניתן להזמין מנעולן שיטפל בבעיה גם אם מדובר בשפשוף קל של הרצפה, זה עדיין משהו לא נעים שיכול להשאיר סימנים על הרצפה. כדאי לטפל בכך.

שלא יעבדו עליכם

כאשר אתם מזמינים מנעולן בבאר שבע או בכל עיר אחרת, חשוב לוודא שלא ממציאים לכם תקלות. אם אי פעם ראיתם פרק של מנעולנים ב"יצאת צדיק" בוודאי נוכחתם לדעת איך זה קורה. חשוב לוודא שלא מחליפים לכם צלינדר שלא לצורך לאחר כיוון דלתות. דבר כזה עלול לייקר את עבודת המנעולן במאות שקלים ללא כל הצדקה ובמיוחד כאשר מדובר בצלינדר איכותי. כדאי להיות בסביבת המנעולן בזמן שהוא עושה את העבודה.

כתבות נוספות במיוחד בשבילך

מי צריך מנעולן ?

אם חלילה נתקעתם בלי מפתח מול דלת הבית, איבדתם את המפתח של הרכב. המפתח נשבר בתוך המנעול, אתם לא יודעים איפה המפתח של המשרד, של

תקלות אופייניות בדלתות ואיך מתקנים

פורץ מנעולים בירושלים חייב להיות איש מקצוע מעולה אמין ומומחה בפריצת מנעולים. לשרותכם פורץ מנעולים 24 שעות בירושלים. ישנן מספר סיבות בהן נצטרך לפרוץ את הדלת.

חוויותיו של מנעולן בירושלים

זהו סיפור אמיתי המתאר את אחת החוויות של מנעולן בעת עבודתו לעתים אתה נמצא בסיטואציה של הצלת חיים ממש. שעת אחר הצהרים, יום שישי ההכנות

שלח פנייה ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן