מורשה לעבודה ממשטרת ישראל
אישור משטרה
מה חשוב לדעת כשמתקינים מצלמות אבטחה לבית ולעסק

התקנת מצלמות אבטחה בבית ובעסק מביאה איתה יתרונות רבים ולכן יש לבצע את ההתקנה במקצועיות ולאחר הפעלת שיקולים מה חשוב לכם בעת ההתקנה. קבלת ההחלטה לשים מצלמות יכולה להיות בחירה אישית או תנאי של חברת הביטוח למקום. היות והמצלמות יכולות למנוע סכנות ולהקל בתפיסת פורצים, כדאי לדעת מהם הדברים החשובים שיש להתחשב בהם.

היתרונות בהצבת המצלמה

  • ביטחון אישי – התחושה האישית של הביטחון היא בסיס שכל אחד רוצה ליהנות ממנו. אף אחד לא מרגיש בנוח אם פורצים לביתו וזאת גם אם לא פוגעים בו ברמה האישית וגם אם יש ביטוח שמכסה את הנזק. הצבת המצלמה מגבירה את תחושת הביטחון בין היתר כיוון שהיא מצליחה להרתיע כמעט כל פורץ השוקל להיכנס למקומות לא מאובטחים.
  • זיהוי פורצים וגנבים – במידה והתקיימה פריצה אפשר יהיה לזהות את הפורצים על ידי השימוש במצלמה. במקרה של עסק, אפשר למנוע גניבות ובעיות בעזרת המצלמה אם היא מותקנת במקום הנכון ובשימוש במצלמה הנכונה.
  • חיסכון בביטוח – לא פעם הצבת מצלמת אבטחה תחסוך בעלויות הביטוח כשלעתים יהיה זה תנאי הכרחי לביצועו. אם הביטוח לא דרש הצבת מצלמה כדאי לעדכן אותו בכך ולבחון קבלת הנחה.

הפעלת שיקולים בבחירת מצלמות האבטחה

חשוב שתדעו מהם השיקולים שיש להתייחס אליהם רגע לפני שתחליטו להתקין מצלמות אבטחה בבית או בעסק:

מיקום ההתקנה – למיקום התקנת מצלמות אבטחה ישנה חשיבות – יש להפעיל שיקולים מקצועיים הקשורים במטרה, במקום, בסכנות הקיימות ועוד.

איכות הרזולוציה – בחירת המצלמות חייבת להתאים לדרישות שלכם ואחד המרכיבים שתצטרכו להחליט הוא כמה טוב תרצו לראות את התמונה.

אורך ההקלטה – אפשרויות ההקלטה של הסרט שונות ואחד הדברים שתצטרכו להחליט הוא כמה זמן יוכלו המצלמות להקליט וכיצד הן ישמרו את המידע.

שליחת המידע תוך כדי עבודה – הטכנולוגיה היום מאפשרת לשלוח את המידע תוך כדי עבודה ואפילו למכשיר הנייד. אתם תצטרכו להחליט כמה הדבר משמעותי עבורכם.

מה עושה בעל המקצוע בתחום

בחירה נכונה של בעל מקצוע תהיה משמעותית עבורכם ועבור התוצאה שתתקבל מהפעולה. התפקיד של בעל המקצוע הוא לבצע את ההתקנה הנכונה למקום ולכם. כלומר, יהיה עליו להתחשב בשיקולים השונים שנכתבו למעלה, לבדוק אם יש דרישות ביטוח ספציפיות ולהציע לכם את הפתרון הטוב ביותר וזאת לפני ההתקנה. לאחר שתסכימו לביצוע העבודה יהיה עליו לבצע אותה בצורה מושלמת ולתת אחריות לכל מקרה שפעולה כלשהי לא תעבוד לשביעות רצונכם.

דרישות אישיות, חיצוניות ובעל מקצוע מתאים

לפני שאתם מתקינים את מצלמות האבטחה חשוב שתגדירו מהן הדרישות האישיות שלכם, תבררו מול הביטוח אם יש לו בקשות ספציפיות (או כאלו שיוכלו להקל על התשלומים) ולבסוף יהיה עליכם לבחור רק בכל מקצוע שלמד את התחום, מכיר את הדרישות והמצלמות הקיימות בשוק כדי שייתן לכם את השירות הטוב ביותר.

כתבות נוספות במיוחד בשבילך

מי צריך מנעולן ?

אם חלילה נתקעתם בלי מפתח מול דלת הבית, איבדתם את המפתח של הרכב. המפתח נשבר בתוך המנעול, אתם לא יודעים איפה המפתח של המשרד, של

תקלות אופייניות בדלתות ואיך מתקנים

פורץ מנעולים בירושלים חייב להיות איש מקצוע מעולה אמין ומומחה בפריצת מנעולים. לשרותכם פורץ מנעולים 24 שעות בירושלים. ישנן מספר סיבות בהן נצטרך לפרוץ את הדלת.

חוויותיו של מנעולן בירושלים

זהו סיפור אמיתי המתאר את אחת החוויות של מנעולן בעת עבודתו לעתים אתה נמצא בסיטואציה של הצלת חיים ממש. שעת אחר הצהרים, יום שישי ההכנות

שלח פנייה ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן